Breaking News
Home / Latest News / ڈاکٹر کرشنا چوہان 4 مئی کو اپنے یوم پیدائش پر لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ – 2022 دینے جا رہے ہیں

ڈاکٹر کرشنا چوہان 4 مئی کو اپنے یوم پیدائش پر لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ – 2022 دینے جا رہے ہیں


 ممبئی۔  دادا صاحب پھالکے جنہیں ہندوستانی فلموں کا باپ کہا جاتا ہے، ہندوستانی سنیما کے باپ تھے۔  اس عظیم شخصیت کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے ڈاکٹر کرشنا چوہان گزشتہ دو سالوں سے ان کی یاد میں ‘لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ’ کا اہتمام کر رہے ہیں۔
 اب تیسرے سال لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ – 2022 کا انعقاد کرشنا چوہان فاؤنڈیشن کے ذریعے 4 مئی 2022 کو شام 6 بجے سے رات 10 بجے تک کیا جائے گا۔  4 مئی بہت خاص دن ہے، یہ دن ڈاکٹر کرشنا چوہان کا یوم پیدائش بھی ہے۔
 ڈاکٹر کرشنا چوہان (بانی، کرشنا چوہان فاؤنڈیشن) کا کہنا ہے کہ ہم تین سال سے مسلسل ایوارڈ فنکشن منعقد کر رہے ہیں۔  اس بار ایوارڈ کی تقریب پہلے کی نسبت بڑی اور بہتر ہوگی۔  یہ ایوارڈ ان لوگوں کو دیا جاتا ہے جنہوں نے ہندوستانی فلموں اور اس کی ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہو۔  اس بار بھی کئی مشہور شخصیات تقریب میں شرکت کریں گی۔
 آپ کو بتاتے چلیں کہ حال ہی میں خواتین کے عالمی دن پر ڈاکٹر کرشنا چوہان کی طرف سے ‘مس اینڈ مسز انڈیا اینڈ ناری شکتی سمان 2022’ کا انعقاد کیا گیا تھا۔
 مس اور مسز انڈیا مقابلے میں کئی خواتین نے حصہ لیا۔  یہ مقابلہ حسن کئی راؤنڈز میں منعقد ہوا جہاں تمام مقابلوں نے اپنی صلاحیتوں اور اعتماد کا مظاہرہ کیا۔
 قابل ذکر ہے کہ ڈاکٹر کرشنا چوہان نہ صرف ایک کامیاب فلم ڈائریکٹر اور سماجی کارکن ہیں بلکہ انہیں ایوارڈ فنکشنز کے حوالے سے بھی سب سے زیادہ چرچا کرنے والی شخصیت سمجھا جاتا ہے۔  ان کا ایک ایوارڈ فنکشن ختم ہو گیا اور وہ اپنی اگلی ایوارڈ تقریب کی تیاریوں میں مصروف ہو گئے۔  انہوں نے نئے سال 2022 میں ممبئی کے میئر ہال میں ‘بالی ووڈ آئیکونک ایوارڈ 2022’ کا کامیابی سے انعقاد کیا۔  اور پھر ناری شکتی سمان 2022 کا کامیابی سے انعقاد کر کے انہوں نے ثابت کر دیا کہ وہ ایوارڈز کے شہنشاہ ہیں۔  اس موقع پر بالی ووڈ اور کئی مشہور شخصیات کو سماجی کاموں کے لیے اعزاز سے نوازا گیا۔
 کرشنا چوہان کرشنا چوہان فاؤنڈیشن (KCF) کے تحت کئی ایوارڈ شوز کا انعقاد کر رہی ہیں۔  بالی ووڈ لیجنڈ ایوارڈ، بالی ووڈ آئیکونک ایوارڈ، لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ اور مہاتما گاندھی رتنا ایوارڈ کا اہتمام گزشتہ برسوں میں KCF کے تحت کیا جاتا رہا ہے۔
 4 مئی 2022 کو اپنی سالگرہ کے موقع پر، ڈاکٹر کرشنا چوہان لیجنڈ دادا صاحب پھالکے ایوارڈ 2022 کی ایک شاندار تقریب کا اہتمام کرنے جا رہے ہیں۔

PLZ SUBSCRIBE NEWS CHANNEL HINDUSTAN NEWS NOE
हिंदुस्तान न्यूज़ नाउ And न्यूज़ या आर्टिकल देने के लिए संपर्क करें (R ANSARI 9927141966) Contact us for news or articles

About Rihan Ansari

Check Also

5th Bollywood Legend Award 2023 for Producer Director Dheeraj Kumar, ACP Sanjay Patil, Deepak Sawant, Singer Ritu Pathak, K.K. Goswami, Sanjay Gandhi, Yogesh Lakhani (Bright Outdoor Media) honored

🔊 पोस्ट को सुनें 5th Bollywood Legend Award 2023 for Producer Director Dheeraj Kumar, ACP …

Leave a Reply

Your email address will not be published.